ARV OG TESTAMENTE

Støt os gennem arv og testamente

Hos DepressionsForeningen, arbejder vi hånd i hånd for at støtte og forbedre livet for dem, der kæmper med depression, stress og bipolar lidelse. Din støtte er afgørende for vores mission, og en arv eller testamentarisk gave er en smuk måde at efterlade en varig indvirkning på dem, vi betjener.

DIN STØTTE GØR EN FORSKEL

Hvordan din arv gør en forskel

• Gør en vedvarende indsats: Din støtte vil hjælpe med at styrke vores forening og sikre, at vi kan fortsætte vores vigtige arbejde ind i fremtiden.
  • Skab en arv af forandring: Ved at efterlade en del af din arv til DepressionsForeningen kan du være med til at forme og forbedre de kommende generationers liv.
  • Dit eftermæle: En testamentarisk gave er en smuk måde at efterlade et varigt indtryk af dine værdier og støtte til en sag, du tror på.
Tre frø der gror i forskellige faser.

MÅDER AT HJÆLPE

Hvordan du kan hjælpe

• Testamentarisk gave: Overvej at inkludere DepressionsForeningen som en begunstiget i dit testamente. Selv en lille procentdel af din arv kan have en betydelig indvirkning.

• Livsforsikring: Gør DepressionsForeningen den begunstigede af din livsforsikring for at sikre, at din støtte når os på en meningsfuld måde.

• Pension: Inkluder DepressionsForeningen som modtager af en del af dine pensionsmidler for at hjælpe med at finansiere vores initiativer.

START HER

Hvordan gør jeg?

• Konsulter en professionel: Rådfør dig med din advokat eller finansrådgiver for at sikre, at dine ønsker er klart defineret og opfylder alle juridiske krav.

• Informér os: Lad os vide, hvis du har besluttet at inkludere DepressionsForeningen i dit testamente. Vi vil gerne takke dig personligt og holde dig opdateret om vores fremskridt.

Ønsker du hjælp vedrørende oprettelse af testamente, eller har du spørgsmål?
Udfyld formularen, så kontakter vi dig og hjælper dig videre, eller besvarer eventuelle spørgsmål du må have. Det selvfølgelig uforpligtende.

Alternativt er du altid velkommen til at ringe til os på 3312 4747, hverdage kl. 10-16.

MANGE GANGE TAK

Vi er dybt taknemmelige

DepressionsForeningen er dybt taknemmelige for din overvejelse af at støtte gennem arv og testamente. Sammen kan vi skabe en fremtid, hvor dem, der lider af mentale sundhedsudfordringer, kan finde støtte, helbredelse og håb.

Husk at konsultere med professionelle rådgivere for at sikre, at dine testamentariske dispositioner opfylder dine personlige og juridiske behov.