Deltag i ODA-undersøgelse om mødet med det kommunale system

Brug gerne fem min. på at svare på en spørgeskemaundersøgelse, som stiller skarpt på mødet med kommune, jobcenter og sagsbehandler. Fællesorganisationen for OCD-, Depressions- og Angstforeningerne ODA, står bag undersøgelsen.

Hvad skal det bruges til?

Undersøgelsen skal bruges til at tegne et billede af, hvad medlemmerne i ODAs tre foreninger oplever som barrierer i mødet med kommunen. ODA har planer om at lave en fremtidig indsats, som skal være med til at gøre mødet det kommunale system lettere for mennesker med en ikke-psykotisk lidelse. For at indsatsen skal blive så skarp som muligt, har vi brug for dit input.

Du har mulighed for at være anonym i undersøgelsen. Dog vil vi gerne bede om dine kontaktoplysninger, hvis vi skal følge op på undersøgelsen.

Alle besvarelser vil blive behandlet fortroligt.

Hvis du har spørgsmål til undersøgelsen er du velkommen til at kontakte Kristine Liljenberg, kommunikationsmedarbejder i ODA. E-mail:kristine@obasen.dk Tlfnr.: 33 12 18 38

Deltag i undersøgelsen ved at klikke på følgende link:

ODA-undersøgelse om mødet med det kommunale system.

Læs mere....Facebooktwittergoogle_pluslinkedin
Udgivet i Nyheder