Få en oplevelse for Livet og tag med DepressionsForeningen på sommerhøjskole

I sekretariatet glæder vi os til uge 30, for der har vi igen fornøjelsen af at afholde vores årlige sommerhøjskole, der er blevet en kæmpe succes.

På sommerhøjskolen har vi en ambition om at:

• Skabe et helende frirum, hvor mennesker med affektive lidelser og deres pårørende kan mødes og tale frit om sygdommene og disses betydning for livet.
  • Hjælpe mennesker end affektive lidelser og deres pårørende til at håndtere sygdommene gennem redskaber og indsigt i nye handlemuligheder og ressourcer.
  • Tilbyde positive og inspirerende ferieoplevelser i et ligeværdigt fællesskab, der giver sygdomsramte såvel som pårørende fornyet energi, livsglæde, håb og tro på et godt liv.

Langt de fleste af sommerhøjskolens pladser er allerede reserveret, så hvis du selv, eller en du kender overvejer at tilmelde dig, så er det en god idé at gøre det nu. Du kan læse mere om opholdet her

Med på højskolen har vi altid et fantastisk hold af frivillige, der gør en uvurderlig indsats for at skabe de bedst mulige rammer for ugen. Hvis du kunne tænke dig at indgå i dette arbejdsfællesskab og selv få en oplevelse for livet, så er det nu du skal søge. Læs mere om, hvad frivilligjobbet indebærer, og hvordan du ansøger om at komme med her

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin