Handels- og leveringsbetingelser, samt fortrolighedspolitik

Levering
Vores normale leveringstid er 8-10 dage afhængig af, om du bestiller i weekenden eller på en hverdag inden kl. 12.00. I forbindelse med spidsbelastninger og ferie kan der gå længere tid.

Fragtomkostninger
Alle priser er inklusiv fragt til danske adresser.

Moms
Alle priser er inklusiv moms.

Reklamationsret
Du har altid 24 måneders reklamationsret, med mindre der er tale om en vare med begrænset holdbarhedsdato. Reklamationsretten gælder også brugte varer og skaffevarer. For at kunne gøre brug af reklamationsretten skal du desuden reklamere indenfor en rimelig tid, dvs. inden 2 måneder efter, du har konstateret fejlen eller manglen.

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret: Hvis du anvender din fortrydelsesret, tilbagebetaler DepressionsForeningen hele det beløb, som du har betalt, inklusiv eventuelle forsendelsesomkostninger i forbindelse med at du fik varen tilsendt. Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen er for egen regning. Fortrydelsesretten gælder ikke specialfremstillede varer, f.eks. varer med specielle mål eller indgraveret navn.

Hvornår bliver beløbet trukket fra min konto?
Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.

Fortrolighedspolitik

DepressionsForeningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet og vil ikke videregive personlige oplysninger til tredje part, på nær i det begrænsede omfang, hvor det er nødvendigt for at brugeren for at kunne modtage sin vare. DepressionsForeningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort-oplysninger eller øvrige personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående udtrykkelige tilladelse.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin