Har du udlæg og kvitteringer liggende for det forgangne år, som du endnu ikke har fået refunderet?

Mon du har udlæg for det forgangene år, som du endnu ikke har fået refunderet? Så skal du skynde dig at sende dem til Ulla senest torsdag den 21. december, så hun kan nå at få dem med i dette regnskabsår, inden hun går på juleferie.

Hvis du gerne vil undgå at sende dine kvitteringer med posten, er det tilstrækkeligt, hvis du vedhæfter billeder af dem i en mail. Husk dog altid at medsende en udfyldt refusionsseddel, så er det lettere for Ulla at håndtere.

Send det hele til Ulla på ulla@depressionsforeningen.dk

Særligt henvendt til lokalgrupperne er det her sidst på året også tid til at gøre status over, hvad I har stående af midler. Hvis din lokalgruppe har indestående midler, skal I selv kontakte jeres kommune og ansøge om at få dem overført til det nye år. Mangler du et overblik, kan du altid bede Ulla om at få tilsendt et kontoudtog.

Har du spørgsmål til, hvordan du søger midler til din lokalgruppe, eller har du brug for sparring på en ansøgning, er du altid velkommen til at kontakte Mette på mette@depressionsforeningen.dk

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin