Rigtig god sommer med tak for jeres støtte

Fra den 1. juli og måneden ud går DepressionsForeningens sekretariat på sommerferie, men inden da vil vi gerne sige tak for jeres uundværlige støtte og ønske jer en god sommer.

Den danske sommer kommer og går, men vi håber, at den så småt er ved at finde sig til rette og bliver hos os de kommende mange uger.
I juli måned kører DepressionsForeningens sekretariat på nedsatte sommerferiekræfter.

Det betyder, at vi ikke vil være at træffe på hverken mail eller hovednummer før til august. Traditionen tro er vi i den sidste uge af juli på Nordfyns Højskole, hvor vi for 7. år i træk gennemfører sommerhøjskolen ”Genfind Livskraften”. I år er vi stolte af at kunne melde udsolgt, og sammen med et engageret hold af frivillige glæder vi os til at tage imod 60 forventningsfulde kursister i alderen 18 – 75 år.

DepressionsForeningens frivillige er klar til en snak
Da psykisk sygdom desværre sjældent holder ferie, er vi så heldige, at vores fantastiske frivillige hele sommeren sidder klar med lyttende ører.

På DepressionsLinien er frivillige telefonvagter klar til at tage imod dig og alle de tanker der fylder. Du kan ringe på telefonnummer 3312 4774 hver mandag til torsdag mellem klokken 19.00-21.00.

På SocialrådgiverLinien kan du få uvildig socialrådgivning fra frivillige, der kender det kommunale system og dine rettigheder som borger. Denne linje har også telefonnummer 3312 4774 og åbent alle onsdag i tidsrummet 17.00-18.30.

Endelig har vores Café Blom i København åbent mandag, onsdag og fredag fra klokken 14.00-18.00 med enkelte undtagelser.  Fredag den 14. juli er der lukket.

Husk at du også altid kan finde masse af information om livet med depression og bipolar lidelse på vores hjemmeside www.depressionsforeningen.dk
Tak for din uvurderlige støtte gennem dette første halve år af 2017.

Vi ønsker jer alle en skøn sommer.

Mange sommerhilsner fra
DepressionsForeningens sekretariat og bestyrelse