Sæt kryds i kalenderen – Datoer for årets regionale kursusdage.

netværkKære frivillig

Du er hermed inviteret til DepressionsForeningens regionale frivilligkurser, som i år finder sted i Aalborg, Haderslev og København. De regionale frivilligkurser henvender sig til alle frivillige i foreningen, hvad end du er kontaktperson for en lokalgruppe, telefonvagt på Depressions- eller SocialrådgiverLinien, skribent på Balance, frivillig i Café Blom eller noget helt fjerde. Og kender du en, der er interesseret i foreningen og det frivillige arbejde til fordel for affektive lidelser, så tag endelig ham eller hende. Alle er meget velkomne!

I år er det anden gang, at vi afholder regionskurser i håb om at gøre det nemmere for så mange af jer så muligt at deltage. Vi ønsker, at kurserne skal udgøre en platform, hvor du som frivillig bliver opdateret på, hvilke tiltag der sker i foreningen, får ny viden der kan støtte dig i dit frivillige arbejde, og hvor vi i fællesskab udveksler erfaringer og styrke foreningens arbejde både lokalt og i sin helhed.

Du får tilsendt nærmere oplysninger om programmets indhold, og hvordan du tilmelder dig inden sommerferien, men for nu vil vi bede dig om at reservere følgende dage, alt efter hvilket kursus der er nærmest dig.

AALBORG tirsdag den 12. september fra klokken 17.00-21.00

KØBENHAVN torsdag den 14. september fra klokken 17.00-21.00

HADERSLEV onsdag den 20. september fra klokken 17.00-21.00

Vi glæder os til at se dig.
Mange hilsner fra DepressionsForeningens sekretariat og bestyrelse

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin