20 års jubilæum – kom og vær med!

I år fylder DepressionsForeningen rundt – hele 20 år har vi nu på bagen, og det skal selvfølgelig fejres! Det gør vi med et jubilæumsarrangement lørdag den 3. november. Arrangementet er en live udgave af Balance og byder på en masse spændende og inspirerende indslag bl.a. om mindfulness ved psykolog Antonia Sumbundu. Der vil også være debat med bl.a. filmmanden Peter Hagelund, der netop nu er aktuel med dokumentaren “Jeg savner min sygdom”, som DR1 har vist. Som konferencier har vi fået stand up-komikeren Sebastian Dorset til at guide os kompetent igennem eftermiddagen.

I dagens anledning ønsker foreningen også at fejre alle foreningens frivillige. Uden jer havde vi slet ikke en forening. Det er jer, der er drivkraften i foreningen. I lægger alle et stort og dedikeret engagement i foreningens arbejde, og det er værd at fejre! Derfor afholder vi efter jubilæumsarrangementet den 3. november også en middag for alle de frivillige, der har lyst til at deltage.

Jubilæumsarrangementet finder sted på Ørestads Gymnasium kl. 14.30-17.30. Middagen løber af stablen samme sted kl. 18.30. Adressen er: Ørestads Gymnasium, Ørestads Boulevard 75, 2300 København S. Middagen er gratis for alle foreningens frivillige. Billetterne til arrangementet koster 250 kr. og kan købes over Billetto.

Vi håber meget, at du har lyst til at deltage i middagen for foreningens frivillige. Du kan tilmelde dig ved at sende mail til frivilligkoordinator Hanne Müller, e-mail: hanne@depressionsforeningen.dk. Tilmeldingsfristen er mandag den 22. oktober.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin