Blom Ung Drop-in er et åbent og gratis tilbud for unge mellem 18 og 30 år, der kender til at have depression, bipolar lidelse, stress, angst eller OCD. Her kan du møde andre unge i et inkluderende, omsorgsfuldt og trygt fællesskab.
Vi mødes torsdage i lige uger kl. 16.00–18.00, hvor frivillige står klar til at tage imod dig. Kom forbi som du er til en kop kaffe og hyggeligt samvær med andre, der forstår noget af det, du går igennem. Der er både plads til snak, til at sidde og læse avisen eller til at få en fortrolig snak med en af vores frivillige.
I Blom Ung ønsker vi at skabe et sted, hvor du kan føle dig mindre alene og opleve, at der findes fællesskab, støtte og håb – også når livet føles svært. Vi tilbyder et rum, hvor du kan være en del af et inkluderende fællesskab og genvinde tillid til at kunne komme godt videre.
Du behøver hverken henvisning eller officiel diagnose for at være med.
Hvornår: Torsdag i lige uger kl. 16.00–18.00
Hvor: Blom Ung, Studiestræde 5, st. 1455 København K
Tilmelding:
Tilmeld dig gerne i formularen her på siden. På den måde har vi mulighed for at få fat på dig i tilfælde af, at vi må aflyse.
Blom Ung drives af DepressionsForeningen.
Er du i tvivl om Blom Ung Drop-in er noget for dig?
Du er altid velkommen til at kontakte projektmedarbejder Louise Holm Abildgaard på
📧 louise@depressionsforeningen.dk
🤳 93 63 00 09
Telefonen besvares mandag til torsdag kl. 9.00–14.00.