Del dine erfaringer med depression og hjælp fremtidens patienter

Invitation til møde for personer med moderat-svær depression:

Del dine erfaringer med andre, der selv har oplevet depression

Hvad er de største udfordringer i hverdagen, når man har en depression?
Hvad vil du gerne have hjælp til?
Hvilke råd har du til andre?

Brug en eftermiddag på at dele din viden om livet med moderat til svær depression med andre.
Har du været igennem et længere sygdomsforløb med et eller flere tilbagefald med moderat-svær depression, og er du interesseret i at dele dine erfaringer – håber vi, du har lyst til at deltage i en fokusgruppe med andre, der har oplevet det samme.

Målet med mødet er at give os viden og indblik i, hvad man har mest brug for hjælp til, når man lever med en depression. Og derigennem gøre os i stand til at hjælpe dig og ligestillede bedst. Vi vil gerne finde ud af: På hvilket tidspunkt har man mest brug for hjælp? Hvad har man mest brug for hjælp til? Og hvem skal hjælpe?

Depressionsforeningen og medicinalselskabet Eli Lilly samarbejder om mødet. Selve mødet holdes af kommunikationsbureauet Effector, der har stor erfaring med fokusgrupper.

Den viden, der bliver indsamlet på mødet, bliver brugt til udvikling af tilbud og indsatser. Alt sammen for at gøre livet med depression lettere.

Mødet foregår som en diskussion, hvor der bliver stillet spørgsmål til hele gruppen. Gruppen består af 6-8 personer, der alle har erfaringer med moderat-svær depression.
Du har mulighed for at være helt anonym.

Mødet finder sted torsdag d. 25. august 2011 kl. 16.00 – 19.00. Der bliver serveret mad og drikke undervejs.

Mødet bliver holdt centralt i København. Hvis vi får henvendelser fra mange steder i landet, vil vi overveje muligheden for også at holde et møde et andet sted i landet.

Hvis du ønsker at deltage i mødet, beder vi dig ringe til Nanna Vonsild hos Effector på tlf.:
32 64 54 10 eller skrive på mail: nv@effector.dk. Skriv gerne dit telefonnummer i mailen, da Effector gerne vil tale med dig inden mødet. Skriv også gerne, hvornår vi bedst kan kontakte dig. Du er også meget velkommen til at ringe til Effector blot for at få mere information om mødet.

Tilmeld dig senest torsdag d. 14. juli 2011.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin