DepressionsForeningen har overtaget DepNet.dk

Det populære og professionelle Depnet.dk er nu officielt overdraget til DepressionsForeningen. Besøg sitet idag og meld dit til som bruger. DepressionsForeningen har overtage siden fra Lundbeck Instituttet.

I DepressionForeningen er vi rigtig glade for, at det kan lade sig gøre at køre www.depnet.dk videre.
DepNet har gennem sine første 10 år spillet er afgørende rolle for tusinder at danskere med psykiske problemer inde på livet. Både i forhold til at aftabuisere området og til praktisk, faglig og jordnær rådgivning og vejledning.

”Med DepressionsForeningens overtagelse af DepNet.dk, sikrer vi, at brugerne af sitet fortsat kan støtte sig op af hinanden, indgyde tro og håb for fremtiden og sikre et netværk med mening. En række eksperter vil desuden hjælpe med at besvare brugerne spørgsmål om deres situation. Det er vi taknemmelige og stolte over” siger Karen Margrete Nielsen, der er Formand for DepressionsForeningen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin