DepressionsLinien – 33124774

Åben mandag – fredag kl. 19-21, undtagen helligdage
Er du på mobil, så tryk her for at ringe op til DepressionsLinien

Telefon: 3312 4774

DepressionsLinien er et tilbud til patienter og pårørende, der ønsker at tale med nogen, der forstår.  Ved telefonen sidder frivillige, der har stor forståelse for hvad det vil sige at have depression, bipolar lidelse eller være pårørende. Vi er villige til at lytte og udveksle erfaringer. En enkelt samtale kan ikke gøre dig eller dine raske, men kan måske bevæge jer i den rigtige retning. Vores erfaring er, at det hjælper at tale med én, der forstår.

Tilbuddet gælder alle, både depressionsramte, bipolare og pårørende – uanset medlemskab.
DepressionsLinien kan være optaget, når du ringer. Hvis det sker, så prøv at ringe op senere eller vent, til du kan komme igennem.

DepressionsLinien

Bliv frivillig
Ønsker du selv at hjælpe andre og være frivillig på DepressionsLinien, så send en mail til sekretariat@depressionsforeningen.dk.

DepressionsLiniens værdier
DepressionsForeningens tilbud arbejder ud fra DepressionsForeningens 4 værdier: Fællesskab, Ligeværd, Salighed og Engagement. Læs hvordan disse værdier afspejles i Depressionsliniens arbejde. Klik her: DepressionsLiniens værdier

Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over en samtale på DepressionsLinien, så kan du her læse en vejledning til hvordan du kan gøre det. Klik her: Klageadgang

DepressionsLiniens organisation
DepressionsLinien er et tilbud under DepressionsForeningen, med frivillige telefonrådgivere, der refererer til og får støtte af projektleder og koordinator for telefonrådgivningerne Hanne Müller. Projektlederen samarbejder med de frivillige om at organisere og udvikle rådgivningen. Projektlederen refererer til foreningens generalsekretær Morten Ronnenberg Møller.

Facebooktwitterlinkedin