Frivillig rådgiver på SocialrådgiverLinien

Er du uddannet socialrådgiver eller er i gang med at blive det? Kender du lidt til depression og bipolar lidelse og de sagsbehandlingsproblemer, der hyppigt opstår i kølvandet på disse sygdomme? Så er dette frivilligjob måske noget for dig!

Som frivillig på SocialrådgiverLinien har du mulighed for at hjælpe sårbare mennesker, der ikke kan få hjælp andre steder. Du har vagt 1-2 gange om måneden, og besvarer telefonen hjemmefra.

Kontakt

Kunne du tænke dig at blive rådgiver på SocialrådgiverLinien, kan du udfylde nedenstående ansøgningsformular, så kontakter vi dig efterfølgende. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte DepressionsForeningens sekretariat alle hverdage mellem kl. 10-16 på telefon 33 12 47 27.