Generalforsamling – Nu på en ny måde

DepressionsForeningen følger situationen tæt, og selv om myndighederne endnu ikke har udtalt sig om hvordan vi skal forholdes os i april, tager vi ingen chancer. Vi aflyser derfor en fysisk generalforsamling. Men til gengæld prøver vi noget helt nyt – vi holder den virtuelt, det vil sige som et online møde via internettet.

Begrænsningerne i vores mobilitet giver os anledning til at prøve noget nyt og komme alle de medlemmer i møde, som måske synes, det er lidt langt at rejse flere timer gennem landet for en generalforsamling. Nu får alle mulighed for at være med.

Derfor afholder vi generalforsamlingen virtuelt og fastholder datoen den 18. april kl. 13. Vi håber, mange griber chancen til en snak om foreningen – nu får vi for første gang plads til alle de mange tusinde medlemmer :-) Vi sender en ny indkaldelse med et tilmeldings-link snarest.

For at gøre det lettere og hurtigere nøjes vi med generalforsamlingens almindelige dagsorden.

Det planlagte oplæg med Nicolaj Holm Ravn Faber udskyder vi til efter Corona-krisen, så vi kan mødes til en festlig lejlighed og få en god diskussion. Du hører nærmere, så snart det er muligt at planlægge et nyt tidspunkt.

Facebooktwitterlinkedin