Glædelig jul til DepressionsForeningens medlemmer

people-making-snow-heart-winter-illustration-by-frits-ahlefeldtÅret der gik i DepressionsForeningen
Mens 2016 lakker mod enden, ser vi i DepressionsForeningen tilbage på et år med mange aktiviteter.

Her i 2016 har vi haft stort fokus på at få opkvalificeret vores tilbud og på at støtte det frivillige arbejde i endnu højere grad. Vi har afholdt vores altid fantastiske sommerhøjskole, Bipolar kampagne, #DepressionSucks kampagne, mange hyggelige og lærerige arrangementer i vores lokalgrupper og mange hjælpsomme og nærværende samtaler på både DepressionsLinien og SocialrådgiverLinien. Vi har arbejdet på at blive mere synlige, så vi kan nå ud til flere af de mennesker, som har brug for vores støtte og hjælp.

Vi fortsætter arbejdet
Vores arbejde fortsætter naturligvis i det nye år, hvor vi skal lære vores medlemmer endnu bedre at kende, vi skal afholde endnu en sommerhøjskole, vores orange sokker skal pryde de sociale medier igen og hvor vi fortsat vil arbejde for mere synlighed både i forhold til jer, medlemmer, men vi vil også arbejde for mere fokus på psykiatrien i al almindelighed.

DepressionsLinien holder åben mellem jul og nytår
Depression eller bipolar lidelse holder jo desværre ikke juleferie, så mellem jul og nytår sidder vores gode frivillige også klar ved telefonen 27., 28. og 29. december mellem kl. 19 og 21.

Tak for din uvurderlige støtte i 2016!
Med ønsket om en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår fra alle os i DepressionsForeningen

Bedste hilsner

Sekretariatet