Hygge og DHL med DepressionsForeningen

29. august 2013 kl. 17

DepressionsForeningen deltager i DHL stafetten i Fælledparken i København. Vi har tilmeldt 3 hold, så vi skal bruge 15 løbere, der vil repræsentere os. Ruten er 5 km lang, og hvert hold løber 5×5 km.

Er du ikke løber, er du velkommen alligevel til at deltage I hygge, spisning og så har vi også brug for dig til at yde moralsk støtte til løberne. Efter løbet vil vi byde på lidt mad samt en forfriskning. Vi har lejet plads i de opstillede telte, og vi medbringer løbe t-shirts til løberne. Tilmelding: dhl@depressionsforeningen.dk NB! Ved tilmelding skal du huske at skrive, om du tilmelder dig som løber, moralsk støtte og om du deltager i spisning. Forud for løbet arrangerer vi fællestræning ved søerne. Vi mødes ved Marathon Sport på Åboulevarden 1, 1635 København V, hvor vi deltager i Marathons Sport fælles løbetræning.

Se datoer for fælles løbetræning under begivenheder på vores facebookside: https://www.facebook.com/DepressionsForeningen/events

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin