Jubilæumsarrangement aflyst

Det er med stor ærgelse, at vi desværre må meddele, at vores stort opsatte jubilæumsarrangement ikke bliver til noget. Ikke i år ihvertfald.

Vi har måttet erkende, at ressourcerne – økonomisk og menneskelig –  i organisationen ikke var til at få det gennemført, som vi havde ønsket det. Vi beklager overfor de mange af jer, der havde sat kryds i kalenderen, og som havde glædet sig, men frem for at gøre det halvt, vælger vi altså helt at trække stikket på arrangementet.

Vi takker de mange frivillige, der har lagt kræfter i at få arrangementet op at stå. En stor tak skal også lyde til foredragsholdere og andre aktører, der havde sagt ja til at optræde i den gode sags tjeneste.  Vi håber, det kan blive til virkelighed en anden gang.

Trods aflysningen har bestyrelsen valgt at invitere forenigens mange frivillige til en mindre sammenkomst. En hyldesmiddag for disse fantastiske mennesker, der hver dag knokler for sagen og for folk, der søger støtte og netværk i foreningen. De fortjener en kæmpe tak.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin