Nye jobs i DepressionsForeningen

Tre spændende stillinger hos DepressionsForeningen – gør en forskel for mennesker med depression og bipolar lidelse

Har du lyst til at styrke indsatsen inden for mental sundhed og gøre en positiv forskel for rigtig mange mennesker? Så søg en af vores tre ledige stillinger.

Kommunikationsmedarbejder til kommunikationsindsatser og -strategi

Vi leder efter en erfaren kommunikatør, som skal understøtte og opbygge DepressionsForeningens eksterne kommunikation. Du kommer bl.a. til at skrive artikler, lave online storytelling og fundraising samt være tovholder i udviklingen af foreningens kommunikationsstrategi. Lyder det som noget for dig? Så læs mere her:

Projektmedarbejder til et socialt café-projekt i København

Vi søger en engageret projektmedarbejder, der kan tage en nøglerolle i at udvikle sociale tilbud i DepressionsForeningens sociale café. Du kommer bl.a. til at sikre løbende rekruttering og koordinering af frivillige, arrangere og eksekvere aktiviteter og bidrage til fundraising af nye aktiviteter. Læs mere her:

Studentermedhjælper til DepressionsForeningens sekretariat

Er du studerende, og har du en interesse i mental sundhed og kommunikation? Så er det måske dig, der skal være vores nye studentermedhjælper. Du kommer bl.a. til at arbejde med SoMe-kommunikation, projektbeskrivelser og fondsansøgninger, samt administrativ support til medlemmerne. Læs mere her:

Andre nyheder

Café HØK

DepressionsForeningens nye sociale café i Aalborg Bor du i Nordjylland og trænger du til en

Del nyhed