Podcast: Deprimeret med Dorset

PODCAST: Så er vi i luften! DepressionsForeningen er stolte af at præsentere vores nye podcast 'Deprimeret med Dorset', som vi har lavet i samarbejde med Radio24syv. Lyt med hvis du har brug for inspiration til en hverdag hvor depression eller bipolar lidelse er inde på livet. Tak til alle de dejlige mennesker, der deler deres historier i podcasten, tak til de dygtige forskere og ikke mindst tak til vores dejlige værter, Sebastian Dorset og Iben Foss.

Lyt til de øvrige afsnit her:

www.24syv.dk/programmer/deprimeret-med-dorset

podcasts.apple.com/dk/podcast/deprimeret-med-dorset/id1475609780

Du kan finde vores podcast på enhver anden podcast app

Sebastian Dorset og Iben Foss har begge lidt af depressioner. Sebastian forsøgte at tage sit eget liv - hvilket heldigvis mislykkedes, og Iben fik behandling i psykiatrien. Undervejs blev de gode til henholdsvis at spille pool og at brodere.

Tilrettelæggelse, optagelse og klip: Iben Foss, Nikolaj Kirk og Sebastian Dorset ‘Deprimeret med Dorset’ er et samarbejde mellem DepressionsForeningen og Radio24syv med støtte fra henholdsvis Spar Nord Fonden, Lemvigh-Müller Fonden og 15. Juni Fonden og ved idé af Kasper Tingkær og Iben Foss, DepressionsForeningen. Sammendrag blev også sent LIVE på Radio24syv kl. 19, d. 5. aug. - 9. aug 2019

Facebooktwitterlinkedin