Sidste omgang lørdagsmotion på lørdag

Kom og vær med til “lørdagsmotion”.
I DepressionsForeningen har vi været så heldige, at to idrætsstuderende har planlagt et gratis motionstilbud for medlemmer og andre interesserede. Første gang er lørdag d. 15/10-2011. På lørdag den 12/11 løber vi for sidste gang inden vinteren. Løbeholdet fortsættet måske til foråret, hvis interessen er der, så kom og vær med til en hyggelig formiddag på lørdag.

Hvad?
Vil du opleve eller genopleve glæden ved at bevæge dig? Så får du nu muligheden.
Fra lørdag d. 15. oktober 2011 og 5 lørdage frem til lørdag d. 12. november 2011 afholder vi motionslørdage. Træningen vil bestå af opvarmning, løbetræning og fælles afrunding med frugt, vand og social hygge. Der er mulighed for at lægge sin jakke og evt. taske i lokalet på Sortedams Dossering 5C; her slutter vi også af med et stykke frugt og en hyggelig snak.

Løbetræningen i sig selv vil variere fra gang til gang. Vi vil blandt andet afprøve løbeaktiviteter som ”løb med styrketræning” og “intervalløb”.

For hvem?
Det er vigtig at pointere at tilbuddet er for alle, uanset løbeforudsætninger. Altså har du ingen erfaringer med løb eller har du generelt ikke har dyrket så meget motion, er du stadig meget velkommen. Vi tager højde for alle niveauer, og tilrettelægger undervisningen herefter.

Hvordan?
Tilmeld dig til lørdagsmotion til Birgitte i depressionsforeningen på telf.33124727 eller skriv til birgitte@depressionsforeningen.dk. Selvom du tilmelder dig, vil du ikke være forpligtet til at deltage alle 5 gange. Hvis du fx kun kan komme hver anden gang er det også ok. Afbud til de enkelte motions-lørdage meldes til en af instruktørerne Maja eller Sabrina. Vi regner med et hold på 5-10 personer og det er derfor nødvendigt at tilmelde sig i forhold til planlægning og forberedelse.

Kom til informationsmøde onsdag d. 12/10-2011 kl. 18-19 i Cafe Blom, Julius Bloms Gade 17 hvor Maja og Sabrina kommer og siger hej samt fortæller lidt om lørdagsmotion.
Kom frisk hvis du har den mindste interesse og er nysgerrig for at se hvad dette løbeinitiativ går ud på. Vi håber på at se dig.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte DepressionsForeningen eller Maja og Sabrina.

Maja, Sabrina og DepressionsForeningen

Maja Tlf: 40873373
Sabrina Tlf: 60142313
Depressionsforeningen: 33124727