Ung studerende og udbrændt?

Hør, hvad du selv kan gøre
KU og DepressionsForeningen indbyder til to foredrag med stressekspert Thomas Milsted om stress og trivsel blandt unge studerende.
udbraendt
Fra udbrændt til trivsel
Mandag 29.okt. 2012, KL. 17-19
Hør hvordan, du selv kan tage ansvar for din stress, skabe balance i hverdagen og blive mere realistisk i din planlægning. Lær at arbejde med dig selv, så du kan afstemme dit præstationsniveau med din formåen. Der vil bl.a. være fokus på at finde modet til at sige fra og lære at udvikle den robusthed, som er nødvendig, når omgivelserne er konstant skiftende.
Præstationsfælden
Mandag 5. nov. 2012, KL. 17-19
Hør, hvordan du undgår at falde i præstationsfælden og få konkrete redskaber til at finde vejen ud. Der vil også være fokus på at skabe en øget selvbevidsthed, som du kan handle ud fra. Du skal lære at håndtere tvivlen om dit eget værd og blive bedre til at undgå at stille urimelige krav til dig selv. På den måde kan du undgå at gøre din dygtighed, til din egen værste fjende.
Gratis for studerende med studiekort
Ellers: Kr. 20,- (betales i døren)
Tilmelding påkrævet. Send en mail til sekretariat@depressionsforeningen.dk
Københavns Universitet, Brandesauditoriet