tilbud

Medlemskab 50 kr.

250,00 DKK 50,00 DKK

For 50 kr. får du et medlemskab der gælder resten af 2020. Få vores nye flotte magasin. Få adgang til arrangementer, rådgivning og støtte. Få dine penge til at gøre godt for andre, der er ramt af depression, bipolar lidelse og deres pårørende. Vær med til at støtte vores initiativer og indsatsen mod depression og bipolar lidelse. Med flere medlemmer kan vi gøre meget mere. Vi arbejder for at mennesker berørt af depression og bipolar lidelse får det bedst mulige liv.

Kategori:

Beskrivelse

For 50 kr. får du et medlemskab der gælder resten af 2020. Med flere medlemmer kan vi gøre meget mere.

VÆR MED I DEPRESSIONSFORENINGEN – I denne tid har vi mere end nogensinde brug for at stå sammen. Støt og vær med for 50 kr. og få medlemsskab året ud. Støt nu, så sender vi dig vores nye magasin Balance. DepressionsForeningen giver støtte og skaber fællesskaber for mennesker berørt af depression og bipolar lidelse.

• Få vores nye flotte magasin.
  • Få adgang til arrangementer, rådgivning og støtte.
  • Få dine penge til at gøre godt for andre, der er ramt af depression, bipolar lidelse og deres pårørende.
  • Vær med til at støtte vores mange initiativer og indsatsen mod depression og bipolar lidelse.

ALTERNATIV: For 250 kr. får du hele næste år med også, inkl. de 4 numre af Balance i 2021.
Klik her: depressionsforeningen.dk/medlem2020og2021