VIND EN MIDDAG PÅ SLOTTET – FOR 2 PERSONER

Støt en god sag! Bliv støttemedlem af DepressionsForeningen og bak op om vores arbejde for at hjælpe mennesker, der døjer med depression eller bipolar lidelse.

Tilmeld dig PBS med en månedlig betaling og vær med i konkurrencen (allersenest den 15. april)

Tilmeld dig nu

Rundt om i Danmark ligger seks af verdens smukkeste og mest velholdte slotte, hvor du den dag i dag stadig fornemmer den adelige atmosfære, fra dengang de var hjemsteder for grever, baroner og fornemme adelsfolk. Vælg mellem en af de seks fornemme slotsrestauranter og lad slotskøkkenet varte jer op med en lækker 3-retters menu. Læs mere hos Go-Dream.

Som støttemedlem får du også:

✔ Vores trykte magasin Balance 4x om året
✔ Adgang til vores 25+ selvhjælpsgrupper rundt om i landet
✔ Vores månedlige nyhedsbrev
✔ Adgang til særlige medlemstilbud med rabatter for designer-varer
og især

✔ Mulighed for at styrke hjælpen til folk med depression eller bipolar lidelse

Reglerne for konkurrencen:

• Der er 1 præmie og den har en værdi af kr. 1.195,00
  • Man skal være bosiddende i Danmark for at deltage
  • Alle over 18 år kan deltage. Dog kan ansatte ved DepressionsForeningen og deres familiemedlemmer ikke deltage
  • Deltagere er alle der tilmelder sig PBS med en månedlig indbetaling til DepressionsForeningen mellem 15. marts og 15. april 2020
  • Vinderen bliver fundet ved lodtrækning den 17. april blandt alle tilmeldte i perioden mellem 15. marts og 15. april 2020
  • Vinderen bliver kontaktet direkte og offentliggjort i vores nyhedsbrev slut april (eventuelt uden efternavn, hvis vinderen ønsker det)
  • DepressionsForeningen sørger for levering af gevinsten til den heldige vinder
  • Præmien er langtidsholdbar (Gyldig i 2 år – så den kan anvendes efter Corona-situationen)

HUSK – Du kan få fradrag for din støtte. Også som støttemedlem.

Dit skattefradrag for donationer kan være helt op til 16.600 kr. årligt i 2020. Fradragets værdi er ca. 26 %, så hvis du giver 100 kr., sparer du ca. 26 kr. i skat. Og du behøver ikke engang gøre noget.

Når du donerer til DepressionsForeningen og tilføjer dit CPR- eller CVR-nummer, indberetter vi nemlig beløbet til Skat. Tak for din interesse og din støtte!

Facebooktwitterlinkedin