Sommerhøjskole 2017

billede2   billede1
Vi ser frem til endnu et dejligt ophold sammen d. 23-29. juli 2017

– Sommerhøjskolen 2017 er udsolgt. Der er ikke flere pladser tilbage –

DepressionsForeningens sommerhøjskole er blevet en kæmpe succes. Syv somre i træk har glade kursister kunnet tage hjem med fornyet livskraft og mod på tilværelsen.

Genvind livskraften på DepressionsForeningens sommerhøjskole, som vi afholder i samarbejde med Nordfyns Højskole.

TILMELDING – SOMMERHØJSKOLEN 2017 | FOLDER OM HØJSKOLEUGEN | PROGRAM & VÆRKSTEDER

Du kan glæde dig til hyggeligt samvær, ro og kreativ udfoldelse i fællesskab med andre, der har stress, depression eller bipolar lidelse tæt inde på livet. Du får mulighed for at bruge både hænder, krop og sjæl i en blanding af kropslige aktiviteter, kreative værksteder og foredrag. Du kan nyde gåture og udflugter i den smukke nordfynske natur, og der vil være sunde velsmagende måltider hver dag.

Alle enkeltværelser er udsolgt
Tilmelder du dig et enkeltværelse, bliver du skrevet på en venteliste og er ikke garantere en plads. Vil du være sikker på at komme med, skal du derfor tilmelde dig et dobbeltværelse. Husk, at du er meget velkommen til at tilmelde dig sammen med ven, så deler I værelse.

billede2   billede2

billede2   billede2