Et blad med vand på.

Handelsbetingelser

Handel- og abonnementsbetingelser

Handels- og leveringsbetingelser, samt fortrolighedspolitik

Levering
Vores normale leveringstid er 8-10 dage afhængig af, om du bestiller i weekenden eller på en hverdag inden kl. 12.00. I forbindelse med spidsbelastninger og ferie kan der gå længere tid.

Fragtomkostninger
Alle priser er inklusiv fragt til danske adresser.

Moms
Alle priser er inklusiv moms.

Reklamationsret
Du har altid 24 måneders reklamationsret, med mindre der er tale om en vare med begrænset holdbarhedsdato. Reklamationsretten gælder også brugte varer og skaffevarer. For at kunne gøre brug af reklamationsretten skal du desuden reklamere indenfor en rimelig tid, dvs. inden 2 måneder efter, du har konstateret fejlen eller manglen.

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret: Hvis du anvender din fortrydelsesret, tilbagebetaler DepressionsForeningen hele det beløb, som du har betalt, inklusiv eventuelle forsendelsesomkostninger i forbindelse med at du fik varen tilsendt. Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen er for egen regning. Fortrydelsesretten gælder ikke specialfremstillede varer, f.eks. varer med specielle mål eller indgraveret navn.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare, eller når du får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Hvornår bliver beløbet trukket fra min konto?
Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.

Fortrolighedspolitik

DepressionsForeningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet og vil ikke videregive personlige oplysninger til tredje part, på nær i det begrænsede omfang, hvor det er nødvendigt for at brugeren for at kunne modtage sin vare. DepressionsForeningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort-oplysninger eller øvrige personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående udtrykkelige tilladelse.

Ved køb af medlemskab
Ved køb af medlemskab med kort, har du 14 dages fortrydelsesret. Det gøres ved at henvende sig til sekretariat@depressionsforeningen.dk

Ved Donation
Disse betingelser er gældende for alle donationer, der indbetales på hjemmesiden, depressionsforeningen.dk

Indsamlingen foretages af :
DepressionsForeningen
Slagelsegade 1, 3. tv.
2100 København Ø
sekretariat@depressionsforeningen.dk

Fortrydelsesret
Når du donerer med kort, gives der 14 dages fortrydelsesret. Det gøres ved at henvende sig til sekretariat@depressionsforeningen.dk

Kvittering
Hvis du oplyser din mailadresse under donations-processen, fremsendes der lige efter donationen, en kvittering på denne mailadresse.

Følgende kort modtages:

Dankort, internationale betalingskort eller MobilePay.

Abonnementsbetingelser

Køb og betaling af abonnement aftaler

Ved køb af abonnement aftaler – f.eks. medlemskaber og andre løbende ydelser –
godkender kunden, at DepressionsForeningen er berettiget til løbende at gennemføre
transaktioner på kundens betalingskort.

Kunden giver med aftalens indgåelse tilladelse til, at DepressionsForeningen må
gennemføre én betalingstransaktion for hver betalingsperiode (måned eller kvartal eller
år), så længe abonnementet løber. Betalingstransaktionen gennemføres på sidste
bankdag før en ny betalingsperiode begynder. DepressionsForeningen er alene berettiget
til at gennemføre betalingstransaktioner på abonnementsbeløbet for den kommende
abonnementsperiode. Eventuelle yderligere beløb skal særskilt godkendes af kunden.
Der vil blive sendt en kvittering efter gennemført betalingstransaktion til den e-mail
adresse, der er oplyst ved opstart/køb af abonnementet.

Indgåede abonnementsaftaler er gældende, indtil de opsiges af DepressionsForeningen
eller kunden. Opsigelse kan ske med 1 måneds varsel til udgangen af en måned, når der
er gået 3 måneder efter aftalens indgåelse. Opsigelse af abonnementsaftaler, fornyelse og
sletning af kortoplysninger foretages ved at maile os på
sekretariat@depressionsforeningen.dk, eller på telefon 3312 4727. Ved kortudløb kommer
der automatisk en mail med påmindelse om, at kortoplysninger skal fornyes.
Den månedlige abonnementspris er oplyst ved aftalens indgåelse og kan ændres med et
varsel på 45 dage til udgangen af en måned. Varsel fremsendes til den e-mail adresse,
der er oplyst ved opstart/køb af abonnementet.

Abonnementet kan være underlagt særskilte vilkår/reglement, som oplyses ved
opstart/køb af abonnementet.