Frivillige med flair for tal søges

Har du lyst til at arbejde med din interesse og flair for tal?

Er du fx tidligere bogholder, har du en uddannelse, du ikke bruger eller er studerende men mangler lidt erfaring? Så er det måske interessant for dig at arbejde som frivillig med administration for DepressionsForeningen.

Vi søger en frivillig der vil kunne hjælpe i vores bogholderi og administration

Hvem er vi?
DepressionsForeningen er en forening for mennesker berørt af depression og/eller bipolar lidelse – og deres pårørende. I Danmark er der hvert år cirka en kvart million mennesker, der rammes af depression – det vil sige, det er en af Danmarks største folkesygdomme.

Foreningen er drevet af godt 150 frivillige og et lille sekretariat beliggende i København Ø. Vi søger en frivillig, der er struktureret, detaljeorienteret og som ønsker at være med i et dynamisk lille team.

Vil du gøre en forskel og har du lyst til at få erfaring fra en NGO, så kontakt os for at høre nærmere.

Opgaverne
Med støtte og vejledning fra medarbejdere i sekretariatet har vi stor brug for din hjælp til fx:

• Registreringer i medlemsdatabase og medlemsdialog
  • Forsendelse af bestillinger fra webshop
  • Organisering af bilag til bogholderi med kontospecifikationer
  • Hjælp til kontering og bogføring i økonomisystem
  • Evt. udarbejdelse af vejledninger

Vi ønsker os
I den ideelle verden vil vi gerne have en frivillig der:

• har flair for tal og har erfaring med bogføring og administration
  • kan arbejde 3-4 timer om ugen – eller mere, og har lyst til at starte snarest muligt
  • er pligtopfyldende, rar at samarbejde med og meget gerne klogere end os

Er det noget for dig? Udfyld formularen herunder – eller skriv lidt om dig selv og din motivation for at søge til Generalsekretær Morten Ronnenberg på: morten@depressionsforeningen.dk

Deadline: 15.12.2021 kl. 10.00 – men jo før des bedre.