Vil du være vores nye frivillige kontorhjælp?

DepressionsForeningen søger en frivillig kontorhjælp, der har lyst til at hjælpe med administrative og organisatoriske opgaver på vores sekretariat i København Ø – et par eftermiddage om ugen.

Op mod 250.000 danskere er ramt af depression eller bipolar lidelse.
I DepressionsForeningen ser vi det som vores opgave at hjælpe så mange som muligt – ramte og pårørende. Vi er et aktivt og engageret fællesskab, der støtter og vejleder mennesker i berøring med depression og bipolar lidelse blandt andet via telefon- og netrådgivning, lokale selvhjælpsgrupper, højskolekurser og videnformidling. Vi arbejder løbende på at forbedre vilkårene for vores medlemmer og brugere. Og vi ønsker at gøre det endnu bedre.

DepressionsForeningen søger en frivillig, der er struktureret og detaljeorienteret, og som kan være med til at holde vores database, regnskab og medlemsservice opdateret og i top én eller to eftermiddage pr. uge uge. Du vil skulle hjælpe med foreningens administrative og organisatoriske opgaver i vores sekretariat i København Ø i tæt samarbejde med vores administrative medarbejdere.

Selv om dine opgaver primært vil omhandle databasearbejde, postudsendelser og lignende, er vi også nysgerrig på dine idéer.

Vi ønsker at du:

• Er systematisk og detaljeorienteret. Et ordensmenneske, der glad for at have styr på tingene
  • Er engageret, positiv og har hjertet på rette sted
  • Er pligtopfyldende, stabil og fleksibel
  • Er nysgerrig på dine omgivelser og har gode samarbejdsevner.

Vi tilbyder:

• At blive en del af et givende fællesskab med mening. Dygtige og engagerede kollegaer
  • Hyggeligt og inspirerede samvær med foreningens ansatte og frivillige
  • Mulighed for gratis kurser og kompetenceudvikling.

Vi ønsker at tilknytte en frivillig snarest muligt. Deadline: 15.12.2021 kl. 10.00 – men jo før des bedre, for vi har stor brug for undsætning også i december, hvis det passer ind for dig.

Du søger jobbet ved ved at udfylde felterne herunder.
Ansøg her:

Du kan læse mere om DepressionsForeningen på www.depressionsforeningen.dk, og du er naturligvis velkommen til at ringe til os på 91 89 88 88, hvis du har spørgsmål.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Bemærk: Der er tale om frivilligt, ulønnet arbejde.