Selvhjælpsgruppe

SAMtal 18+ for Hjørring og omegn

Velkommen i vores selvhjælpsgruppe i Hjørring – for personer på 18 år eller over med depression eller bipolar lidelse.

DE SVÆRE TANKER BLIVER LETTERE – når man deler dem med andre

– Vil du være med til at skabe et rum, hvor vi deler svære tanker med hinanden?
– Kan og vil du bidrage med din åbenhed og din erfaring, så du kan hjælpe andre med at finde rundt i den hverdag, der kan opleves som svær?
– Har du lyst til at lytte til andre og tage imod deres erfaringer, så du dermed kan se din hverdag i et andet perspektiv?
Så kunne en selvhjælpsgruppe måske være noget for dig.

I gruppen får du:
  • Et trygt og fortroligt rum med tavshedspligt
  • Erfaringsudveksling med ligesindede
  • Inspiration til at tackle dine udfordringer
  • Et givende fællesskab med plads til forskelligheder

Tag det første HØK mod forandring – sammen med andre

Tidspunkt: Onsdag i lige uger kl. 16-18. Første gang er: 21/8-2024

Sted: Hjørring Bibliotek, Østergade 30, 9800 Hjørring

Tilmelding:
Inden du møder op første gang, bedes du tilmelde dig herunder.

Har du spørgsmål så er du velkommen til at kontakte gruppeledere Kathe på tlf. 51848260 eller Flemming på tlf. 25282814.

Det er gratis at gå i gruppen men vi vil være meget taknemmelig, hvis du støtter Depressionsforeningen med et valgfrit beløb depressionsforeningen.dk/doner/

De faste støtter gør en kæmpe forskel, da det giver depressionsforeningen tryghed for at kunne hjælpe depressionsramte
med at finde balance i livet. Som fast støtte af Depressionsforeningen bliver alle arrangementer og foredrag gratis for dig. Læs mere her: depressionsforeningen.dk/shop/