En skikkelse af en person.

PODCASTS FRA DEPRESSIONSFORENINGEN

Hjælp, råd og spændende fortællinger

Velkommen til DepressionsForeningens podcasts. Dyk ned i den spændende verden af mentalt velvære, hvor vi deler indsigter, råd og personlige historier om at håndtere depression og bipolar lidelse.

Vores podcast er et trygt rum, der udforsker de mange aspekter af disse tilstande og tilbyder håb, støtte og inspiration til alle, der ønsker at forbedre deres mentale trivsel. Lyt med, og opdag vejen til en mere lysende fremtid.

Vores podcasts

En skikkelse af en person, Lyden af et Sundt Sind.

Lyden af et Sundt Sind

Hvordan er det at leve med psykisk sygdom? Hvad er depression og bipolar lidelse, og hvilken betydning har det for mennesker og deres hverdag? Det vil DepressionsForeningens nye podcast, Lyden af et Sundt Sind, give et indblik i. Vi vil skabe et intimt rum, som vores lyttere føler sig trygge i, hvor der er plads til alle. Vi bringer dig personlige fortællinger og viden fra eksperter – om bl.a. årsager, symptomer, behandlingsmuligheder, og hvordan man håndterer depression og bipolar lidelse i hverdagen.

Deprimeret med Dorset

DepressionsForeningen er stolte af at præsentere vores podcast ‘Deprimeret med Dorset’, som vi udgav på Radio24syv som radio og podcast. Du kan lytte til alle afsnit ved at klikke på dem herunder – eller benytte podimos app, hvor alt udgivet på Radio24Syv nu ligger tilgængeligt gratis.

Klik dig ind på afsnittene herunder og lyt med hvis du kunne tænke dig at få inspiration til en hverdag hvor depression eller bipolar lidelse er inde på livet. Tak til alle de dejlige mennesker, der deler deres historier i podcasten, tak til de dygtige forskere og ikke mindst tak til vores dejlige værter, Sebastian Dorset og Iben Foss.