Intimkoncert med Franciska Empowered

Mød Franciska og Parnuuna i Café Høk

Træd ind i en fortryllende verden når Franciska og hendes dygtige korsanger Parnuuna, indtager Café Høk. Lad dig blive opløftet af en aften med musik, god energi og ærlige fortællinger.

Program:

• Kl. 17:30: Velkomst ved DepressionsForeningen og Sind
  • Kl. 18:00: Intimkoncert
  • Kl. 20:00: Café Høk lukker

Hvornår:
Fredag d. 5. april kl. 17:30-20:00.

Hvor:
Café Høk, Danmarksgade 49, 9000 Aalborg.

Pris: 50 kr. inkl. sandwich og en sodavand.
Tilmelding nødvendig: Tilmeld dig her på siden.
Betaling: Betaling på mobilepay 0056HK. Mobilepay kvittering fremvises i døren.

Vi glæder os til at se dig til en hyggelig aften i Café Høk.

Dette arrangement afholdes i samarbejde med Depressionsforeningen og Sind Aalborg og er derfor forbeholdt gæster med tilknytning til Sind eller Café Høk. Der er plads til max 50 personer i Café Høk. Tilmelding og betaling efter først til mølle princippet.

Læs mere om Café Høk her: Café Høk i Aalborg – DepressionsForeningen

Om Café Høk
Café Høk er et åbent fællesskab for mennesker, der har depression, bipolar lidelse, stress, angst eller OCD. Besøg Café Høk på Danmarksgade 49, 9000 Aalborg og deltag i et varmt fællesskab. Der er åbent for alle.

Café Høk er et fristed, hvor du kan komme, når du trænger til en pause. Her er fællesskab i fokus. Du bliver en del af et fællesskab med ligesindede. Du vil opleve, at vi støtter hinanden, deler erfaringer og hjælper hinanden til selvhjælp. Dette medvirker ofte, at du genfinder kræfter og tro på at kunne komme videre.

Begivenhedsinformation

Dato

april 5, 2024

Kl. 17:30 –

Danmarksgade 49, kld.
– 9000
Aalborg

50 kr. –

Pris for medlemmer:

kr.

Vigtig information

Betaling på mobilepay 0056HK. Mobilepay kvittering fremvises i døren.

Tilmeld dig her