Online workshop: Mød dig selv med omsorg og forståelse

Kom med til en aften med online oplæg af Dorte Olivarius om hvordan vi kan møde os selv med omsorg og forståelse fremfor selvkritik og flugt

Har du mon en tendens til at slå dig selv oven i hovedet og flygte fra ubehaget, når du har det svært?

Dorte Olivarius Koustrup, forfatter og indehaver af Mind the Busy Mind, fortæller hvordan vi gennem mindfulness- og selvomsorgstræning kan møde og rumme selvkritik og frygt.

Dorte beretter med udgangspunkt i personlige erfaringer om konkrete redskaber, som kan være med til at skabe forståelse samt hjælpe, når man har det svært.

I denne workshop vil du blive introduceret for øvelser, der:

• Viser dig en omsorgsfuld måde at møde dig selv på, når du er udfordret, så du ikke øger dit stressniveau

Workshoppen indeholder både øvelser og meditationer.

Om Dorte Olivarius

Dorte er forfatter til bogen “Sig mig, er det din onkel der er død?”, foredragsholder og indehaver af Mind the Busy Mind, hvor hun siden 2015 har undervist og tilbudt kurser i mindfulness, self-compassion og meditation med fokus på stresshåndtering, velvære og glæde. Dorte har en bred erfaring og arbejder med både virksomheder, foreninger, skoler og afholder kurser og samtaler i privat regi.

Sted:
 ONLINE – Du får tilsendt et link på mail til videoplatformen Teams i bekræftelsesmailen, når du tilmelder dig.

Tidspunkt: Tirsdag d. 27. august kl 19.00-20.00

Pris: Gratis – tilmeld dig her på siden

Vi glæder os til at se dig!

Begivenhedsinformation

Dato

august 27, 2024

Kl. 19:00 –