FRIVILLIGJOB

Gruppeleder søges

Leder du efter et meningsfuldt frivilligt arbejde, hvor du kan gøre en forskel? Har du lyst til at hjælpe mennesker med bipolar lidelse? Så er du måske den nye gruppeleder til selvhjælpsgruppe for bipolar lidelse!

Bliv gruppeleder for en selvhjælpsgruppe i Aalborg for mennesker med bipolar lidelse

DepressionsForeningen i Nordjylland søger to gruppeledere til vores selvhjælpsgruppe for mennesker med bipolar lidelse. Selvhjælpsgruppen afholdes onsdag ulige uger kl. 19-21 i hyggelige omgivelser i DepressionsForeningens sociale cafe – Cafe HØK, Danmarksgade 49, 9000.

Har du personlige relevante erfaringer eller måske faglig baggrund, i forhold til at tale med mennesker i en svær situation, er det et plus.

Som gruppeleder får du:

• Stor indsigt og et mere nuanceret perspektiv på psykisk sygdom

• Kunne gøre en meningsfuld forskel – kunne være der for mennesker, der har brug for det

• Støtte fra DepressionsForeningens sekretariat, så du er godt klædt på og i trygge hænder

• Et netværk af dygtige og dedikerede frivilligkolleger til at sparre med

• Adgang til at deltage i DepressionsForeningens kurser og arrangementer for frivillige

Som gruppeleder er det vigtigt, at du:

• Er rummelig og har overskud til at støtte andre

• Kan arbejde selvstændigt og koordinere med sekretariatet typisk i Cafe Høk eller via tlf., mail eller online møde

• Arbejder ud fra DepressionsForeningens retningslinjer og værdigrundlag

Lyder det som noget for dig? Så udfyld formularen nedenfor.

Vi glæder os til at høre fra dig!