Depression/bipolar lidelse i parforholdet (Venteliste)

OBS: Vi er desværre fuldt booket – du kan stadig skrive dig op på venteliste. Hvis vi får afbud, så kontakter vi dig.

Hvordan kan depression og bipolar lidelse påvirke parforholdet? Hvad har vi gjort for at passe på det, når det er allermest svært? Kom og mød Louise: mor til børn med psykiske udfordringer og hustru til en mand med bipolar lidelse.

Aftenen indledes og afsluttes af Mette og Anette, der vil fortælle om DepressionsForeningens selvhjælpsgruppe for pårørende, hvor alle er velkomne.

Hvornår:
Tirsdag 20. februar kl. 19-21

Hvor:
Arrangementet afholdes i hyggelige omgivelser Café HØK, Danmarksgade 49, 9000 Aalborg.

Tilmelding er nødvendig:
Arrangementet er gratis, men kræver tilmelding her på siden.

Der er mulighed for at købe kaffe, the eller kakao til 5 kr. i pausen.

Vi glæder os til at tage godt imod dig.

Læs mere om Café HØK her: Café Høk i Aalborg – DepressionsForeningen

Om Café Høk
Café HØK er et åbent fællesskab for mennesker, der har depression, bipolar lidelse, stress, angst eller OCD. Besøg Café Høk på Danmarksgade 49, 9000 Aalborg og deltag i et varmt fællesskab. Der er åbent for alle.

Café Høk er et fristed, hvor du kan komme, når du trænger til en pause. Her er fællesskab i fokus. Du bliver en del af et fællesskab med ligesindede. Du vil opleve, at vi støtter hinanden, deler erfaringer og hjælper hinanden til selvhjælp. Dette medvirker ofte, at du genfinder kræfter og tro på at kunne komme videre.

Begivenhedsinformation

Dato

februar 20, 2024

Kl. 19:00 –

Danmarksgade 49, kld.
– 9000
Aalborg

Vigtig information

Der er venteliste. Vi har desværre fået fuldt booket – men skriv dig meget gerne på venteliste, så kontakter vi dig hvis der skulle blive mulighed.

Tilmeld dig her