Foredrag og øvelser: Mindfulness v/ Hanne Ravn

Kom til foredrag om mindfulness.
Oplev dybdegående indsigt i mindfulness og få den nyeste viden på området. Som en del af foredraget guider Hanne Ravn dig igennem forskellige lette, praktiske mindfulness øvelser, som du også kan bruge derhjemme. Disse øvelser er designet til at forbedre din opmærksomhed, øge din mentale kapacitet og styrke din evne til at håndtere hverdagens udfordringer.

Under foredraget vil Hanne dele indsigter fra den seneste forskning inden for mindfulness, herunder hvordan det kan påvirke hjernen og kroppen positivt. Du vil også lære, hvordan du kan integrere mindfulness i din daglige rutine for at opnå en større følelse af ro og velvære.

Hanne Ravn er en engageret og afholdt foredragsholder med 25 års erfaring i at undervise i mindfulness og meditation. Hendes tilgang er både informativ og inspirerende.

Sted: Lokale 0.3 på Folkestedet, Carl Blochs Gade 28, 8000 Aarhus C

Tidspunkt: Mandag 24. juni 2024 kl. 19:00 – 21:00

Pris: 50 kr. for ikke-medlemmer (kun betaling via. MobilePay i døren) – Gratis for medlemmer

Tilmelding er nødvendig nederst på denne side.

Dette arrangement er en del af DepressionsForeningens nye lokale fællesskabsmiljø i Aarhus. Der vil løbende komme flere forskellige aktiviteter og det står dig frit for at deltage i hele rækken eller at nøjes med enkelte arrangementer.

Når du melder dig til arrangementet, kommer du automatisk på lokalmiljøets mailingliste, hvor du får besked om kommende aktiviteter i lokalområdet. Ønsker du ikke at komme på listen, kan du skrive det til os, lige som du altid kan melde dig af på et senere tidspunkt.

Vi glæder os til at se dig!

Begivenhedsinformation

Dato