Fyraftensmøde med Depressionsforeningen og Social Sundhed

Social Sundhed og Depressionsforeningen inviterer til et spændende fyraftensmøde om ulighed i sundhed, sårbarhed og udsathed

Vi sætter blandt andet fokus på Foreningsbrobygning, som er et nyt og spændende tiltag fra foreningen Social Sundhed. Som noget særligt kan borgere i Aalborg nemlig få hjælp og støtte til at starte op i en aktivitet i en forening som f.eks. følgeskab til en aktivitet i Café HØK. Det giver mening og det vil vi gerne støtte op om.

Dagens program:

16:00  Velkomst v/Malene Vejby, allianceansvarlig
16:05  Depressionsforeningen og Café Høk v/Dorthe Haslund, projektleder
16:15  Foreningsbrobygning i Social Sundhed v/Jim Bøjstrup, koordinator
16.45  Pause og forfriskninger
17:00  Opsporing af mennesker i sårbare positioner v/Clara Andersen, videnskabelig assistent
17:25  Mennesker i sårbare positioner/situationer som aktive medspillere v/Klaudia Kristensen, forsker, innovatør og samskaber.
17:50  Afslutning v/Malene Vejby

Undervejs er der kaffe/the og kage.

Sted: Depressionsforeningens Café HØK i Danmarksgade 49, 9000 Aalborg

Dato: Tirsdag d. 7. maj 2024. Klokken kl. 16-18.

Deltagelse er gratis, men kræver tilmelding senest 1. maj 2024 til aalborg@socialsundhed.org

Tilmelding er først til mølle. Der er plads til 50 deltagere

Vi glæder os til at se dig til en hyggelig aften i Café HØK, Danmarksgade 49, 9000 Aalborg.

Café Høk er et fristed, hvor du kan komme, når du trænger til en pause. Her er fællesskab i fokus. Du bliver en del af et fællesskab med ligesindede. Du vil opleve, at vi støtter hinanden, deler erfaringer og hjælper hinanden til selvhjælp. Dette medvirker ofte, at du genfinder kræfter og tro på at kunne komme videre.

Bliv medlem

Bliv en del af DepressionsForeningen og få adgang til vores arrangementer til nedsat pris eller endda helt gratis. Klik her

Begivenhedsinformation

Dato