Intimkoncert med Rumfang

Kom og oplev det danske indie pop band Rumfang og blive taget med i det rum, vi alle er fanget i.

Rumfang består af seks unge mennesker, som fandt sammen igennem musikken på Støvring Gymnasium: Alma, Amilia og Sonja på sang og keys, Jacob på bas, Lukas på guitar og Benjamin på trommer.

Efter de skrev deres første originale nummer, “Rumfang”, har de det sidste år fået blod på tanden til at skrive mange nye. Musikken kan bedst beskrives som dansk indie pop. Teksterne er danske og handler om livet i det rum, vi alle er fanget i.

Programoversigt:

18.00: Historien om Café HØK, velkomst og hygge i Café HØK

19.00-20.00: Rumfang spiller. Der er mulighed for at sidde og hygge sig med en kop kaffe, kakao eller the.

20.00-21.00: Hygge i Caféen og tak for i dag.

Informationer om arrangementet:

Hvornår: Torsdag d. 20. juni kl. 18-21

Hvor: Danmarksgade 49, 9000 Aalborg

Pris: 50 kr for ikke-medlemmer og gratis for medlemmer

Arrangementet kræver tilmelding via hjemmesiden. Betaling med mobilepay eller kontanter i døren.

Der vil blive serveret en sodavand til dig, som tilmelder dig dette arrangement.

Vi glæder os til at se dig til en hyggelig aften i Café HØK, Danmarksgade 49, 9000 Aalborg.

Begivenhedsinformation

juni 20, 2024