Jan Sandberg: Hvordan passer vi på forholdet når depressionen farver rummet sort?

Kom med til en aften med Jan Sandberg, leder af Center for Pårørende, hvor temaet om parforhold og depression er i centrum

Jan Sandberg er leder af Center for Pårørende og vil i foredraget sætte fokus på de udfordringer, der kan være i et parforhold, når den ene partner lever med depression.

Undervejs vil Jan Sandberg komme ind på temaer som:

• Hvad kan jeg som partner gøre for at støtte min deprimerende partner – og mig selv – bedst muligt?
  • Hvordan kan jeg håndtere at blive fravalgt og nedprioriteret når min partner har det værst?
  • Skyld og skam. Selvbebrejdelse og negativt tankemylder.
  • Accept af diagnose – er der overhovedet noget positivt ved en depression?

Aftenens program

19.00: Velkommen ved frivillige værter fra DepressionsForeningen – kort om Café HØK.

19.20: Oplæg ved Jan Sandberg: Hvordan passer jeg på mig – og vi på os, – når depressionen farver rummet sort?

21.00: Tak for i dag.

Du kan købe kaffe, the og kakao til 5 kr. i løbet af aftenen

Arrangementet er gratis, men kræver tilmelding på vores hjemmeside: caféhøk.dk.

Vi glæder os til at se dig til en hyggelig aften i Café HØK, Danmarksgade 49, 9000 Aalborg!

Café Høk er et fristed, hvor du kan komme, når du trænger til en pause. Her er fællesskab i fokus. Du bliver en del af et fællesskab med ligesindede. Du vil opleve, at vi støtter hinanden, deler erfaringer og hjælper hinanden til selvhjælp. Dette medvirker ofte, at du genfinder kræfter og tro på at kunne komme videre.

Bliv medlem

Bliv en del af DepressionsForeningen og få adgang til vores arrangementer til nedsat pris eller endda helt gratis. Klik her

Begivenhedsinformation

april 30, 2024