Kan du li´ at synge?

Så vær med til ”Syng med Esther og co.”

Hvad synger vi:
Vi synger sammen fra Højskolesangbogen, og hvis nogle af os får lyst, kan vi synge nogle med flere stemmer, f.eks. af kendte pop/rock sange.

“Syng Med”-koret er uforpligtende, og du kan derfor dukke op når du har tid og lyst. Alle kan være med i koret, uanset om du er vant til at synge eller du indtil videre kun har erfaring med at synge bag badeforhænget. Vi mener, at alle der har lyst til at synge også kan synge, og det er vigtigt for os, at der er plads til alle i koret.

Til “Syng Med” vil der også være tid til at snakke med hinanden og drikke en kop kaffe eller the.

Hvornår synger vi:
Tirsdage i ulige uger kl. 19-21.

Hvor synger vi:
Café Høk, Danmarksgade 49, 900 Aalborg

Tilmelding:
Tilmeld dig her på siden.

Vi håber, at vi ses til skøn musik og sang.

Mange sanghilsner fra Esther & co.

Læs mere om Café HØK her: Café Høk i Aalborg – DepressionsForeningen

Vi glæder os til at tage godt imod dig.

Om Café Høk
Café HØK er et åbent fællesskab for mennesker, der har depression, bipolar lidelse, stress, angst eller OCD. Besøg Café Høk på Danmarksgade 49, 9000 Aalborg og deltag i et varmt fællesskab. Der er åbent for alle.

Café Høk er et fristed, hvor du kan komme, når du trænger til en pause. Her er fællesskab i fokus. Du bliver en del af et fællesskab med ligesindede. Du vil opleve, at vi støtter hinanden, deler erfaringer og hjælper hinanden til selvhjælp. Dette medvirker ofte, at du genfinder kræfter og tro på at kunne komme videre.

Bliv medlem

Bliv en del af DepressionsForeningen og få adgang til vores arrangementer til nedsat pris eller endda helt gratis. Klik her

Begivenhedsinformation

februar 27, 2024