Snak og æd i Bøllemosen v. Skodsborg

Midt i Dyrehavens nordlige del finder du Bøllemosen. Det er en gammel tørvemose med et helt unikt dyre- og planteliv. Her vil vi sammen nyde naturen og komme helt ned i gear. Der er små naturopgaver indlagt, som man kan deltage i, hvis det føles godt.

Efter en skøn tur i skoven hygger vi os med bålaktiviteter, mad og snak ved Bøllemosens Bålplads.

Fælles for os der deltager er at vi har haft stress, angst eller depression inde på livet – enten selv – eller som pårørende.

OBS! Kun plads til 12 deltagere. Tilmelding nødvendig nedenfor.

Tidspunkt: onsdag den 26. juni kl. 17.00-20.30 (ca.)

Mødested: Skodsborg station på skovsiden kl. 17.

Praktisk: Vandretur på 3-4 km rundt om mosen. Terrænet er relativ let uden de store forskelle i højdemeter. Området kan være fugtigt/vådt, så husk godt fodtøj.

Deltagelse og mad er gratis for medlemmer. Kr. 50 for ikke medlemmer.

Du skal selv medbringe: Sidde- eller liggeunderlag, drikkevarer til dig selv, behageligt tøj/fodtøj efter vejret og evt. en kikkert.

Obs. Der er ikke toilet undervejs, men dog ved Skodsborg Station.

Spørgsmål kan stilles på SMS til Michael på 3050 9367 eller Michael@depressionsforeningen.dk

Begivenhedsinformation

juni 26, 2024

Kl. 17:00 –

Skodsborg station på skovsiden kl. 17.
– 2942
Skodsborg