Depression og Bipolar lidelse

Ikke på lager

Depression og Bipolar lidelse

Beskrivelse

Informationshæfte om depression og bipolar lidelse. Vi kan alle få en depression eller bipolar lidelse tæt ind på livet. Enten som pårørende eller som patient. Man anslår, at hver femte af os vil opleve en depression i kortere eller længere perioder af vores liv. Dette hæfte, på 24 sider, giver en indførelse i hvad depression og bipolar lidelse handler om, behandlingsmuligheder og informerer om forebyggelse og forskellige ting man selv kan gøre for at få det bedre og modvirke nye sygdomsepisoder. Der er hjælp og støtte at hente, og her oplyses om, hvor man kan henvende sig. Der medfølger også en litteraturliste med forslag til mere litteratur om emnet.