Tur på Amager - Kalvebod Fælled

Naturopdagelse på Amager - Kalvebod Fælled:
Vilde urter og Fælledens historie

Søndag d. 10. september kl. 11.00-14.00 med naturvejleder og geoguide Dorthe Pedersen.

Hvad kan du forvente?
Vi inviterer dig til en helt gratis tur på smukke Amager – Kalvebod Fælled. Vi drager ud i det åbne landskab, hvor vi vil høre om de vilde urter, vi møder, og om stedets historie. Undervejs vil der være enkelte mindfulness øvelser, som skaber mulighed for at styrke din opmærksomhed og nærvær i øjeblikket.
Efter gåturen slutter vi med at spise vilde snacks og nyde en kop varm urtete sammen i madpakkehuset.

Mødested:
Vi mødes ved P-plads ved Amager Naturcenter, Otto Baches Allé, 2300 København og følges ind på Fælleden i samlet flok.

Praktisk:
Husk at klæde dig praktisk i henhold til vejret og tage gode sko på. Medbring gerne kop, tallerken samt kniv og gaffel.

Deltagelse:
Arrangementet er gratis og åbent for alle, der ønsker at udforske naturen.
Vi håber rigtig meget på at se dig, og vi ser frem til at byde dig velkommen til en dag med fællesskab, natur og mindfulness.

Tilmeld dig her: