Kvinder der lader et stykke stof blafre i vinden.

Generalforsamling d. 18. april 2020

Foredrag og ‘smagsprøver’
– Hvad er kernen i ‘Lær At Tackle’ kurserne? Og hvordan virker de?

• 12:45 Registrering
  • 13:00 Velkomst v. Bodil Kornbek, Formand
  • 13:15 Foredrag og debat: Nicolaj Holm Ravn Faber, Chefkonsulent, KFS
  • 14:15 PAUSE med kaffe, the og kage
  • 14:30 Generalforsamling
  • 16:00 Tak for i dag!

Skal du mon med?
Det håber vi, for generalforsamlingen giver et godt indblik i, hvad der er sket i foreningen i det forgangne år, og hvilke nye planer bestyrelsen har på tegnebrættet.

Kom og få smagsprøver fra “Lær At Tackle”-kurserne
Til årets foredrag på DepressionsForeningens generalforsamling: Chefkonsulent Nicolaj Faber fra Komiteen for Sundhedsoplysning giver smagsprøver på, hvad ‘Lær At Tackle’
kurserne kan, og han fortæller om, hvad der virker – og hvorfor.

Hvad er egentlig begrebet ”hverdagsmestring” af psykisk mistrivsel, stress, angst og depression, og hvad viser
forskningsstudierne om resultaterne?

Hvor peger det hen? Kom og vær med
til en lærerig og spændende debat.

Sted: Kulturstationen Vanløse,
Jernbane Allé 38, 2720 København

Tilmelding
Vi opretter tilmelding snarest. Ind til da kan du skrive en mail til: sekretariat@depressionsforeningen.dk

Har du interesse og flair for bestyrelsesarbejde?
DepressionsForeningens nuværende bestyrelse opfordrer alle med interesse i og flair for bestyrelsesarbejde, organisations- og strategiudvikling og økonomi til at stille op. Er det noget for dig, så skriv til sekretariatet på sekretariat@depressionsforeningen.dk.

OBS! Til gæster, der kommer langvejs fra, inviterer foreningen kl. 12 på en sandwich og en sodavand.

For at tælle som fuldgyldigt medlem og være stemme- og opstillingsberettiget skal man have betalt medlemskontingent for 2020 senest 14 dage før generalforsamlingen dvs. den 4. april 2020.