MIN Depression LIVE TALK med Michala Rubinstein | 11. Maj

Fra Stigma til Styrke – LIVE TALK om et liv på farten og depression v. model Michala Rubinstein
Michala Rubinstein har haft en hektisk karriere som model og skuespiller. Hun har levet et liv på farten med shows, fotoshoots og optagelser – og i 2020 vandt hun en af verdens største skønhedskonkurrencer, Miss Earth.

Da Michala efter en turbulent periode i udlandet flyttede tilbage til Danmark, blev hun overvældet af en stor tomhed. Hendes jagt efter perfektion havde medført, at hun konstant sammenlignede sig selv med andre. Først sent gik det op for hende, at hun egentlig var blevet ramt af depression. Til denne talk vil hun dele, hvad hun ville ønske hun havde vidst.

Tilmelding

Kom og hør model, skuespiller og aktivist Michala Rubinstein fortælle om sin rejse med depression og personlig udvikling i lyset af en travl karriere foran kameraet.

Det er helt gratis at deltage, og vi byder på lækre forfriskninger til eventet. Kom alene eller med en ven / et familiemedlem under armen.

Michala har teamet up med Signe D. Svendsen fra DepressionsForeningen, som vil supplere med viden om, hvordan man kan håndtere at være ung og blive ramt af depression eller anden psykisk sårbarhed.

PROGRAM:
17:00 Velkomst & præsentation