Ny formand i DepressionsForeningen: Mads Trier-Blom

Vi er glade for at byde Mads Trier-Blom velkommen som formand.
Mads er et velkendt ansigt i DepressionsForeningen, hvor han har været med siden 2009 bl.a. som næstformand.

Han har taget en kandidat fra Roskilde Universitet i Sundhedsfremme. Efter selv at have haft bipolar lidelse gennem 20 år, er han optaget af koblingen mellem sundhedsfremme og personlig recovery.

Gennem årene har han holdt over 350 foredrag, medvirket i bøger og artikler og for nyligt i Rune Klans TV2-program,Tabu, for at aftabuisere og mindske fordomme om det at være psykisk syg.

Mads citeres ofte for at have sagt: “Mennesker passer først i kasser – når de er døde”.

Vi glæder os til at fortsætte arbejdet om vores fælles sag og tale højt om depression og bipolar lidelse, så vi sammen kan bekæmpe stigmatiseringen af psykisk sygdom.

Vi ser også frem til samarbejdet med Nanna Duurloo og Maria Brandt, som er nye medlemmer i vores bestyrelse.

Mød hele bestyrelsen her: